tisdag 30 mars 2010

En favorit i repris :)

Oj längesedan sist..

Jag har hunnit bli ett helt år äldre, Ion har hunnit bli dubbelt så gammal sedan sist och givetvis har jag hunnit bli dubbelt så tjock sedan sist också.

Väntar nedsläpp på barn nr2 den 8/9 :)

Är nu någonstans i vecka 17 gissar jag, har inte koll på detta lika minutiöst som förra graviditeten då jag följde varje vecka in i minsta detalj. Jag mår ganska bra nu men har mått skit i jämförelse med förra gången - är grymt mer kräsen när det gäller mat, kan knappt hålla ögonlocken öppna efter kl 19.00 på kvällen (läs efter middag kl 18.00) *puh* och är allmänt vresig och tvär.. tror jag.. min man verkar tycka det. När någon frågar hur jag mår så svarar i alla fall min man att jag mår förjävligt denna graviditet - med ett litet uns av desperation i rösten.

1 kommentar:

Lundis sa...

Hej vännen! Nu har jag hunnit lägga 3 st inlägg :) Du ligger efter he he