lördag 5 september 2009

Nya upptäckter

Jag har upptäckt en del på senaste..

* Att baka bröd är FRUKTANSVÄRT spännande!
* Att man inte ska nysa när man har handen på tangentbordet när man håller på med något på datorn som absolut inte får gå fel
* Excel hatar mig och jag hatar excel
* Mitt hår kan preeeecis sättas upp med en tofs i nacken = börjar få hockeyfrilla
* Ions tre viktigaste ord han har lärt sig i sommar är: Kex, Glass & Napp
* Att skaffa träningskort var inte alls svårt - ska bara bli frisk så jag kan ta mig dit
* Ion har en telefon inbyggd i högra pekfingret. Han stoppat fingret i örat och pratar med någon (vem!?)

1 kommentar:

Lundis sa...

Undercover baby :)

Längtar du oxå till jul? Jag tycker det ska bli så mysigt i jul med Ylvali.

Nu åker vi på tisdag till Växjö och stannar nog till helgen men efter det så är ni välkommna hit när som helst. Helgen efter kanske? Det vore kul att bjuda igen med middag :) Tror du btw att du är frisk (efter jobbet?) i morgon? Vi kanske kan träna isf.

Kram kram!